Kategorie
Výrobci
Dodací podmínky
Objednávky jsou vyřizovány ihned po přijetí, není-li zboží skladem, je dodací lhůta 14 dní, není-li možné dodržet tuto dodací lhůtu, je zákazník neprodleně informován.
Objednávky takto přijaté jsou považovány za závazné. Storno je možné provést pouze v den objednání.
Prodejce si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává.
Zboží je dodáváno:
Přepravní společností DPD/PPL
- 75,- Kč po celé ČR při platbě předem na účet (emailem Vám zašleme proforma fakturu)
- 120,- Kč po celé ČR na dobírku platbu za zboží uhradíte v hotovosti nebo kartou přímo dopravci
Českou poštou - "Balík do ruky"
- 105,- Kč po celé ČR při platbě předem na účet (emailem Vám zašleme proforma fakturu)
- 150,- Kč po celé ČR na dobírku platbu za zboží uhradíte v hotovosti přímo dopravci
Nadrozměrné zásilky jsou zasílány převážně prostřednictvím PPL/DHL, ale v některých případech si vyhrazujeme možnost zaslat zásilku prostřednictvím České pošty
- 195,- Kč po celé ČR při zakoupení nadrozměrného zboží při platbě předem na účet (emailem Vám zašleme proforma fakturu)
- 240,- Kč po celé ČR při zakoupení nadrozměrného zboží na dobírku platbu za zboží uhradíte v hotovosti nebo kartou přímo dopravci
Zásilkovna.cz - využití odběrných míst společnosti Zásilkovna.cz k osobnímu odběru za více než přijatelné náklady
Tuto službu je možné využít v případě, že zásilka splňuje následující parametry:
■ Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
■ Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
■ Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50x40x30 cm)
- 45,- Kč na pobočku v ČR při platbě předem na účet (emailem Vám zašleme proforma fakturu)
- 60,- Kč na pobočku v ČR na dobírku platbu za zboží uhradíte v hotovosti při osobním odběru na pobočce
Po domluvě je možné osobní převzetí/předání.
Pro brněnské partnery a zákazníky je doprava zboží nad 500 Kč zdarma.
Zboží, které odesíláme, je vždy před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a předáváno dopravci v nepoškozeném stavu. Pokud zboží po rozbalení vykazuje zjevné mechanické poškození, nejpozději následující pracovní den prosím podejte zásilku k reklamaci u dopravce a sepiště reklamační protokol. K reklamaci je nutné předložit poškozené zboží a veškerý obalový materiál. Pracovníci dopravce jsou povinni od Vás toto zboží převzít. Jedná se o nejjednodušší způsob řešení těchto reklamací, nemusíte zboží balit, posílat zpět ani platit žádné poštovné. Doporučujeme výše uvedený reklamační postup dodržet, při nedodržení výše uvedeného reklamačního postupu škody způsobené dopravcem nehradíme.